Faq’s

Vanaf het moment dat je solliciteert zou je binnen 1 week kunnen starten met je nieuwe baan. Heb je bij jouw huidige baan een opzegtermijn? Ook geen probleem. Wij hebben het hele jaar door instroom momenten op onze verschillende klantenservice projecten

Wij geloven in persoonlijk contact. Daarom nodigen wij jou graag uit voor een groepsintake. Wel zo gezellig als je al mensen kent, wanneer je gaat starten. In deze groepsintake vertellen wij jou álles over de vacature en wat je mag verwachten van ons als werkgever. Een groepsintake duurt (afhankelijk van de grootte van de groep) maximaal 2 uur.

Vaak is er ook een 2de gesprek met de teamleider van het project waarop jij hebt gesolliciteerd. Hij / zij wil graag persoonlijk kennis met je maken. Lees hier meer over onze sollicitatieprocedure.

Op de meeste klantenservice projecten wel. Vaak zijn onze projecten tot ’s avonds 22.00 uur open en werk je 1 keer per 2 weken in het weekend.

Bij ons werk je tussen de 16 en 40 uur per week. Wij hebben ruimte voor zowel mensen die een bijbaan zoeken als een vaste baan.

In sommige gevallen wel. Hierover informeren wij je bij de groepsintake.

Onze trainingen verschillen per project, Op sommige projecten is er 2 weken fulltime training, Op andere projecten leer je door te doen, in combinatie met e-learnings.

In alle gevallen geven wij een training die het beste past bij de klantenservice waarop je gesolliciteerd hebt en waarmee je voldoende kennis op gaat doen om zelfstandig te kunnen werken

Jazeker! Ambitie vinden wij supertof en waarom iemand van buiten aantrekken als we intern ook talentvolle medewerkers hebben.

Als je gaat starten op een van onze klantenservice projecten en je hebt ambitie, dan kun je dat kenbaar maken bij je teamleider. Doorgroeien kan binnen onze organisatie naar verschillende afdelingen.

VANAD Engage is een ondernemend organisatie. Wij hebben alleen maar (commerciële) klantenservice projecten en je bent met name mensen aan het helpen met hun klantvraag.

Daarnaast zoeken wij de match en willen wij vooral dat jij doet wat je leuk vindt en wat bij je past. Eigen verantwoordelijkheid, werken met leuke mensen, flexibele werktijden en mooie klantenservice labels om voor te werken, maakt het plaatje compleet.