Forward

Bij VANAD Engage doen de mensen er toe. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. De sleutel tot tevreden klanten ligt in jouw handen. Hard werken, blij zijn met jezelf, plezier maken en het beste uit je werk halen. Toen we zijn gestart in 2005 hebben we beschreven hoe werken bij VANAD hoort te zijn en eruit moet komen te zien. Dit komt allemaal terug in Keep Moving FORWARD

Fun – plezier hebben in en op je werk

Ontwikkeling – binnen VANAD zijn er tal van ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden

Respect – wij gaan met respect met elkaar om

Waardering – jullie zijn niet voor niets onze brand hero’s

Aandacht – ieder mens is uniek, daar besteden we aandacht aan

Resultaat – wij werken resultaatgericht om ons doel te bereiken

Daadkracht – voeg de daad bij het woord en dromen komen uit

FORWARD is ook waar de toekomst ligt. Dat beetje extra geven zit in ons DNA. Door die extra stap zijn we altijd net een beetje slimmer en sneller dan andere.

VANAD Engage is de nummer 4 facilitair partner van Nederland binnen de klantcontact branche. Wij werken voor ongeveer 40 verschillende opdrachtgevers zoals onder andere de Bijenkorf, Ben, Transavia en T-Mobile waarvan wij de klantenservice afdelingen in beheer hebben. Wij werken samen vanuit partnership. Hierbij zijn vrijheid, vertrouwen en ontwikkeling de belangrijkste zaken die je mag verwachten in jouw werkomgeving, collega’s en leidinggevenden.

Wil jij deel uitmaken van onze VANAD familie? Bekijk dan onze vacatures en solliciteer vandaag nog!