Waarom onze mensen graag bij  Vanad werken

Rieneke en Kelly vertellen...

Maak kennis met onze recruiter Rieneke en Kelly, klant expert. 

Social media kanalen ontwikkelen zich in rap tempo en zelfservice omgevingen worden steeds beter. Door het veranderende medialandschap, nieuwe kanalen en doordat makkelijke contacten door de klant zelf afgehandeld worden, wordt het werk van een klantexpert steeds uitdagender. Vandaag de dag is een klantexpert een duizendpoot met verschillende competenties.
Onze Value Delivery Managers (VDM) bij VANAD zijn verantwoordelijk voor één of meer van onze engagement centers, die we voor iedere opdrachtgever apart hebben ingericht. Hoe is het om voor deze engagement centers verantwoordelijk te zijn? Wij vroegen het twee Value Delivery Managers, Sharon Braam en Lorenzo Merghart.

Maak kennis met de VANAD familie

Daphne vertelt...

Veel contact met verschillende collega’s, betekent veel verschillende meningen. Dat maakt mijn werk interessant, omdat ook mijn mening telt!

Daphne van der Schaft

Medewerker Salarisadministratie

We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag is Lisette van der Wey aan het woord, floor walker bij VANAD Engage.
We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag trappen we af met Miranda, junior Talent Trainer bij VANAD.

Sarita vertelt...

Het luisteren, begrijpen en meedenken met de klant maakt dit werk bijzonder. Het is mijn taak om mijn medewerkers te ondersteunen en ook te helpen in emotioneel beladen gesprekken. 

Sarita van Leeuwen

Team Manager Simpel