Waarom onze mensen graag bij  Vanad werken

Rieneke en Kelly vertellen...

Maak kennis met onze recruiter Rieneke en Kelly, klant expert. 

Wij willen graag weer een klantcontactmomenten delen van één onze klantexperts. Zij vertellen over hun mooie, succesvolle, leuke, opvallende en soms zelfs ontroerende ervaringen met klanten van onze klanten. Deze week deelt Bianca, nu teamleider maar toen klantexpert, haar klantcontactmoment.

Maak kennis met de VANAD familie

Daphne vertelt...

Veel contact met verschillende collega’s, betekent veel verschillende meningen. Dat maakt mijn werk interessant, omdat ook mijn mening telt!

Daphne van der Schaft

Medewerker Salarisadministratie

We gaan regelmatig in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Dit keer is Ramona aan het woord, teamleider bij VANAD Engage. Wij spraken Ramona van Wanrooij over haar doorgroei pad binnen VANAD Engage. Zij is van klantexpert doorgegroeid naar teamleider met het Junior Teamleider Traject.
We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Jettie Homma, Business Improvement Manager is onlangs gestart bij VANAD Engage. Maar wat houdt dat in?

Sarita vertelt...

Het luisteren, begrijpen en meedenken met de klant maakt dit werk bijzonder. Het is mijn taak om mijn medewerkers te ondersteunen en ook te helpen in emotioneel beladen gesprekken. 

Sarita van Leeuwen

Team Manager Simpel