Waarom onze mensen graag bij  Vanad werken

Rieneke en Kelly vertellen...

Maak kennis met onze recruiter Rieneke en Kelly, klant expert. 

We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag is Lisette van der Wey aan het woord, floor walker bij VANAD Engage.
We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag trappen we af met Miranda, junior Talent Trainer bij VANAD.

Maak kennis met de VANAD familie

Daphne vertelt...

Veel contact met verschillende collega’s, betekent veel verschillende meningen. Dat maakt mijn werk interessant, omdat ook mijn mening telt!

Daphne van der Schaft

Medewerker Salarisadministratie

Wij willen graag weer een klantcontactmomenten delen van één onze klantexperts. Zij vertellen over hun mooie, succesvolle, leuke, opvallende en soms zelfs ontroerende ervaringen met klanten van onze klanten. Deze week deelt Bianca, nu teamleider maar toen klantexpert, haar klantcontactmoment.
We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag is Navien aan het woord, klantexpert bij VANAD Engage.

Sarita vertelt...

Het luisteren, begrijpen en meedenken met de klant maakt dit werk bijzonder. Het is mijn taak om mijn medewerkers te ondersteunen en ook te helpen in emotioneel beladen gesprekken. 

Sarita van Leeuwen

Team Manager Simpel