Waarom onze mensen graag bij  Vanad werken

Daphne vertelt...

Veel contact met verschillende collega’s, betekent veel verschillende meningen. Dat maakt mijn werk interessant, omdat ook mijn mening telt!

Daphne van der Schaft

Medewerker Salarisadministratie

Door een tweevoudige burn-out werd Romeo (33) geconfronteerd met zichzelf. Naar eigen zeggen een zware, maar wel heel mooie reis, waar hij absoluut sterker uit is gekomen. Na ontslag te hebben genomen van zijn voormalige sales baan, begon hij in december 2016 als teamleider bij VANAD voor de Bijenkorf.
Wat een vriendin je, naast een goede vriendschap, al niet kan opleveren. Barbara (48) en Bianca, coaching star Ymere, kennen elkaar al sinds hun twintigste, toentertijd samen werkzaam in een drogisterij.

Maak kennis met de VANAD familie

Richard vertelt...

Ik ben niet alleen bezig met de belangen van VANAD, maar mag ook meedenken in het beter maken van mijn opdrachtgever. Hierdoor kan ik iedereen waarmee ik werk een stem geven in de organisatie.

Richard Kuijters

Team Manager T-Mobile

Werken in de klantenservice: je moet het maar in je hebben, zoals onze collega Roos. In de vijf jaar dat ze bij ons werkt op de klantenservice bij de Bijenkorf, heeft ze twee jaar op rij de titel ‘NPS-topper van het jaar’ in de wacht gesleept.
Gert (55) heeft een enorme passie voor circuitrijden, dus besloot hij jaren geleden om werk te maken van zijn hobby als rij-instructeur op het circuit. Doordat de autosport seizoensgebonden is, besloot Gert meer vastigheid te zoeken in ander werk.

Sarita vertelt...

Het luisteren, begrijpen en meedenken met de klant maakt dit werk bijzonder. Het is mijn taak om mijn medewerkers te ondersteunen en ook te helpen in emotioneel beladen gesprekken. 

Sarita van Leeuwen

Team Manager Simpel