“Ramona, vertel eens …”

Ramona is gestart op de klantenservice van Xenos en inmiddels teamleider bij Nestlé.

Ramona, vertel eens… Hoe ben jij bij VANAD Engage terecht gekomen?

“Ik was werkzaam op de klantenservice afdeling van Xenos en deze is overgenomen door VANAD.”

Waar ben je begonnen en had je toen al een idee waar je naartoe wilde?

“4 jaar geleden ben ik begonnen als klantexpert bij Xenos en eigenlijk had ik totaal geen idee waar ik aan begon. Ik ben mijn gehele carrière werkzaam geweest in winkels en werken aan de telefoon en achter een pc had ik nog nooit gedaan. Na 2 jaar werden wij overgenomen door VANAD. Direct ontstond bij mij de nieuwsgierigheid naar meer en dat ik hier wel verder in wilde groeien. Na een opleiding tot senior heb ik het Junior Teamleider Traject doorlopen en sinds 1 januari 2020 ben ik officieel teamleider bij het project Xenos in Waalwijk.”

“Maar afgelopen januari werd bekend dat Nestlé een nieuwe klant werd van VANAD en is mij gevraagd of ik dit project van de grond af mee wil opbouwen. Uiteraard heb ik hier volmondig ja op gezegd. Het is een mooie uitdaging en een goede kans om een afdeling vanaf dag 1 op te gaan zetten en te gaan bouwen aan een mooi en steady team. Afgelopen april zijn we gestart met het nieuwe team.”

Hoe werd jij geholpen in het verwezenlijken van jouw doel?

“Naast uiteraard de opleiding die ik heb mogen doen, heeft mijn leidinggevende mij echt klaargestoomd. Zij bood mij voortdurend nieuwe taken aan, gaf veel opbouwende feedback en ik heb mijzelf uiteraard voor 110% ingezet.”

Wat is er voor nodig om dit teamleider traject succesvol te doorlopen?

“Het is belangrijk dat je weet waar je aan begint en je moet dit ook echt willen. Volledige inzet is nodig, want anders ga je het niet redden.”

Wat voor tips heb jij voor medewerkers die zich hiervoor willen aanmelden?

“Het is echt een heerlijke baan, maar je moet er wel wat voor doen. Focus op je doel en geniet van het traject er naar toe. Met de juiste focus kun je zeker het traject succesvol afronden.”

Waar zie jij jezelf over 5 jaar?

“Ik ben nu ruim anderhalf jaar teamleider en ik wil zeker nog wel verder doorgroeien binnen VANAD Engage. Ik leer op dit moment erg veel met het opbouwen van een nieuw team en er zijn intern veel mogelijkheden, veel interessante functies en leuke projecten. Dus er komt als de tijd daar is vast iets leuks op mijn pad binnen VANAD Engage.”

Bedankt voor jouw verhaal Ramona!

 

Bij VANAD hanteren wij onze ‘Happy People – filosofie’ al vanaf onze oprichting in 2005. Onze medewerkers zijn het allerbelangrijkste binnen onze organisatie, toen, nu en in de toekomst. Hard werken, plezier hebben en het beste uit jezelf halen om het beste werk te leveren, is bij ons kenmerkend. Ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling staat voor Happy People.

Door onze medewerkers continu te inspireren, uit te dagen en te ontwikkelen, dragen wij bij aan een prettige werkomgeving, innovatie en ontwikkeling. Wij zijn ervan overtuigd dat gemotiveerde medewerkers resulteert in blije klanten en goede resultaten!

Gebruik maken van onze diensten?

Laat ons meedenken in jouw vraagstuk. Neem contact met ons op, we bellen altijd terug.

Wil je aan de slag als klantenservice medewerker?

We kunnen niet wachten je te ontmoeten!