hi, let’s talk … met François
Value Delivery Manager bij Engage
Welkom bij VANAD Engage François. Afgelopen week ben je gestart als Value Delivery Manager. Waar kom je vandaan?
“In 1997 ben ik (tenminste dat was het doel) als tussen-job begonnen in een klantcontactcenter als technische helpdesk medewerker in Weert voor een computermerk (Vobis). Ik was meteen zo verknocht aan het contact hebben met klanten dat dit niet is gebleven bij een tussen-job, maar heb ik mij gespecialiseerd in dit prachtige vak!
Binnen een half jaar heb ik mij ontwikkeld als senior, daarna als coach en vervolgens tot teamleider. In 2000 ben ik voor mijzelf begonnen, samen met mijn broer. We startte een eigen klantcontactcenter; Callcenter Benelux waar we na verloop van jaren wel 100 mensen in dienst had. In 2013 heb ik de aandelen verkocht aan IPG, maar ben nog tot 2017 in de directie gebleven als COO en CEO.
Ik heb mij mogen inzetten voor klanten als Toyota, Lexus, Telfort, Ziggo, Nederlandse Energie Maatschappij, Hollands Nieuwe, Kone en nog veel meer mooie merken (soms service soms sales).”
De Value Delivery Managers (VDM) bij Engage zijn eindverantwoordelijk voor één of meer van onze engagement centers, die we voor iedere opdrachtgever apart hebben ingericht. Waarom heb je deze stap gemaakt?
“Ik miste het continu rennen en de hectiek, het continu met de klant bezig zijn om het beste resultaat te behalen. Het ‘sparren’ met collega’s met de inzichten die je krijgt bij een project en deze gebruiken om continu te verbeteren. Ik wil mijn ervaring inzetten, samen met mijn team, om voor onze klanten de beste klantbeleving te realiseren.
Het onboardingsproces bij Engage was erg prettig en ik voel mij hier al direct thuis. Ik hoop mijn ervaringen dan ook te kunnen gebruiken en in te zetten voor VANAD Engage. Ik hou enorm van “winnen” dus ik ga er voor de volle 100% voor!”