“Ik ben echt trots op mijzelf”

We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag is Lisette van der Wey aan het woord, floor walker bij VANAD Engage.

Het eerste wat je zei was dat je echt trots bent op jezelf. Vertel?

“Ik had nooit gedacht dat ik mijzelf zo kon ontwikkelen. Tijdens een sollicitatie worden er altijd een aantal tests gedaan waaronder een taal test en een persoonlijkheidstest. Maar ik had faalangst… en toch heb ik het voordeel van de twijfel gekregen en mocht ik aan de slag als klantexpert.”

En dat is inmiddels ruim 3 jaar geleden

Ja, ik begon in oktober 2017 als klantexpert social bij Dr.Oetker. Wel ben ik begonnen met een tijdelijk contract van 2 maanden, maar dat werd gelukkig verlengd. Niet lang daarna ging ik ook aan de slag bij Greenwheels en vlak daarna kwam DPD er bij. Maar toen kwam ik in de ziektewet terecht…

Tijdens een wandeling in mijn pauze viel ik en brak ik een ruggenwervel en zo kwam ik in de ziektewet. Er werd getwijfeld of ik überhaupt weer aan de slag zou kunnen, maar ik wilde absoluut niet zo jong al afgekeurd worden. Ik heb dus enorm geknokt en doorgezet en na 1,5 jaar revalideren werkte ik weer volledig als klantexpert.”

Wow, dat is al iets om super trots op te zijn

“Zeker, ik werkte toen als klantexpert bij Greenwheels, Dr.Oetker, Big Bazaar en Miniso… Voor de ene klant zit ik aan de telefoon, voor de andere klant doe ik de social media. Door de verschillende diensten tussen klanten en de verschillende werkzaamheden is het veel multitasken, maar dat maakt het ook erg leuk en afwisselend.

En nu, bijna 4 jaar later, ben ik ook nog eens 3 uur per dag floor walker bij Greenwheels. Als floor walker handel ik op de b2b afdeling klachten af, help ik collega’s en ben ik als het ware ondersteuning voor de teamleider.

Voordat ik bij VANAD kwam heb ik gewerkt als productiemedewerker, werkte ik bij de ANWB en ben ik leidinggevende bij de Jumbo geweest. Mijn nichtje werkte bij VANAD en door haar ben ik ook aan de slag gegaan bij VANAD. Ik heb bij veel leuke bedrijven gewerkt, maar een werkgever als VANAD vind je nergens.

Ik ben onlangs naar Friesland verhuisd en vanwege de afstand werk ik veel vanuit huis. Voor mijn rug heb ik een verstelbaar bureau en bureaustoel gekregen voor thuis. VANAD is soepel, makkelijk, maar je moet wel durven. Als je graag iets wilt, moet je er naar vragen.

Dank je wel Lisette voor jouw verhaal!

Bij VANAD hanteren wij onze ‘Happy People – filosofie’ al vanaf onze oprichting in 2005. Onze medewerkers zijn het allerbelangrijkste binnen onze organisatie, toen, nu en in de toekomst. Hard werken, plezier hebben en het beste uit jezelf halen om het beste werk te leveren, is bij ons kenmerkend. Ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling staat voor Happy People.

Door onze medewerkers continu te inspireren, uit te dagen en te ontwikkelen, dragen wij bij aan een prettige werkomgeving, innovatie en ontwikkeling. Wij zijn ervan overtuigd dat gemotiveerde medewerkers resulteert in blije klanten en goede resultaten!

Gebruik maken van onze diensten?

Laat ons meedenken in jouw vraagstuk. Neem contact met ons op, we bellen altijd terug.

Wil je aan de slag als klantenservice medewerker?

We kunnen niet wachten je te ontmoeten!