Je kunt altijd meer dan je denkt!

We gaan elke maand in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klant experts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag trappen we af met Miranda, junior Talent Trainer bij VANAD.

Hoe lang werk je al bij VANAD?

“Na een tijdje in de bijstand te hebben gezeten, ben ik eind 2015 begonnen bij VANAD voor het project Sundio. Daar heb ik een korte tijd reizen mogen boeken voor heel veel klanten. En niet lang daarna mocht ik intern solliciteren bij T-Mobile Care. Dat vond ik super spannend want ik zag de medewerkers bij T-Mobile Care als hippe, spontane mensen die veel van telefoons af wisten en makkelijk konden praten met klanten. Ik zag mijzelf totaal niet zo, maar ik ben de uitdaging aan gegaan.

Na een leuk sollicitatiegesprek ben ik daar (tot grote opluchting) aangenomen. In de eerste week twijfelde ik écht of ik het kon, maar ik heb gelukkig doorgezet. Na een paar maanden in de lijn kreeg ik webcare erbij. Dit was enorm leuk en vanuit daar ben ik verder doorgegroeid als kwaliteitsmedewerker en vraagbaak. Als vraagbaak weet iedereen je te vinden en ben ik uiteindelijk ook nieuwe collega’s gaan inwerken. Dit waren er vaak 1 of 2 maar soms zelfs 4 tegelijk.

Niet lang daarna ben ik samen met mijn collega Nancy groepen gaan trainen met hulp van VANAD Academy.”

Leuk! Heb je hier een training voor gedaan?

“Ja zeker. Hiervoor heb ik intern bij VANAD Academy in 2019 het Train de Trainer traject gevolgd. En terwijl ik nog steeds werkzaam was bij T-Mobile heb ik als trainer erg veel ervaring op kunnen doen. Kleine groepen, grotere groepen, overdag, in de avond, live en online. Alles heb ik inmiddels mogen doen. En als klap op de vuurpijl ben ik de laatste 3 maanden zelfs ingezet als extra trainer bij VANAD Academy. Dit maakte het voor mij een kleine stap om ook te gaan solliciteren als Junior Talent Trainer.

Per 1 maart dit jaar ben ik daar met open armen ontvangen en kan ik niet kan wachten om te zien wat dit mij gaat brengen.”

Heb je nog tips voor jouw collega’s of toekomstige VANAD medewerkers?

“Ik wil graag meegeven dat je er mag zijn. Je moet niet bang zijn om nieuwe dingen te proberen. Je kunt ALTIJD meer dan je denkt.”

Dank je wel Miranda en succes bij VANAD Academy.

 

Bij VANAD hanteren wij onze ‘Happy People – filosofie’ al vanaf onze oprichting in 2005. Onze medewerkers zijn het allerbelangrijkste binnen onze organisatie, toen, nu en in de toekomst. Hard werken, plezier hebben en het beste uit jezelf halen om het beste werk te leveren, is bij ons kenmerkend. Ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling staat voor Happy People.

Door onze medewerkers continu te inspireren, uit te dagen en te ontwikkelen, dragen wij bij aan een prettige werkomgeving, innovatie en ontwikkeling. Wij zijn ervan overtuigd dat gemotiveerde medewerkers resulteert in blije klanten en goede resultaten!

Gebruik maken van onze diensten?

Laat ons meedenken in jouw vraagstuk. Neem contact met ons op, we bellen altijd terug.

Wil je aan de slag als klantenservice medewerker?

We kunnen niet wachten je te ontmoeten!