hi, let’s talk … over klantcontact met Liz

Klantexpert bij Engage

We gaan regelmatig in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klantexperts en van teamleiders tot value delivery managers. Vandaag is Liz aan het woord, klantexpert bij Engage.

Op welk project ben jij binnen Engage gestart?

“Ik ben werkeloos geweest en het heeft best wel een tijdje geduurd eer ik iets vond. Dat heeft mij wel aan het denken gezet. Mensen helpen vind ik leuk, reizen vind ik leuk en ik heb graag contact met mensen. Februari vorig jaar zag ik de vacature klantexpert bij Transavia. De website van Engage sprak mij aan en de dingen die ik leuk vind zou ik kunnen doen. Helaas is het door de crisis niet gelukt.

Later zag ik de vacature bij Blokker en kon ik starten als social media klantexpert. Dat beviel erg goed en vond ik erg leuk. Na 3 maanden mocht ik alsnog overstappen naar Transavia, waar ik op de calamiteitendienst terecht kwam. En na anderhalve maand kwam ik aan de lijn. Na wat wisselingen naar o.a. DPD en Xenos, kwam de drukte bij Transavia weer terug en omdat ik daar al ervaring had, mocht ik daar weer in het team.”

Wat betekent werken bij Engage voor jou?

“Het voordeel van werken bij Engage is dat je door de verschillende projecten die er zijn veel leert, veel kansen krijgt en zo het hele bedrijf en de klantcontact wereld goed leert kennen. Samen met mijn ervaring in de retail kan ik nu heel veel situaties goed inschatten en snel handelen. Er wordt echt gekeken naar wie je bent, naar je plus- en minpunten en daar word je dan op gecoacht.

Persoonlijke ontwikkeling en groei is erg belangrijk voor mij. Bij ieder project krijg je de daarbij behorende training en daarnaast werk je ook aan je eigen Personal Moving Forward Plan en mag je cursussen doen via de online tool GoodHabitz.”

Wat wil je meegeven aan toekomstige klantexperts?

“Het is belangrijk dat je flexibel bent. Soms is het even schakelen als er een wisseling van projecten plaats vindt. Maar met de goede begeleiding binnen Engage, komt dat goed! Engage heeft ook projecten die 24/7 draaien… dat is goed te combineren met je privé leven.”

Bedankt Liz! 

In het hart van onze organisatie en dienstverlening staan onze medewerkers en klanten. Wij zetten hen centraal in alles wat we doen. We geloven dat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Plezier, leren en ontwikkelen zijn daarin cruciaal.

Bij Engage geloven we dat iedereen de beste versie van zichzelf mag zijn, ook op de werkvloer. Om dat te kunnen zijn, moet je jezelf willen blijven ontwikkelen. We noemen dit onze ‘Forward-filosofie’. De Engage Academy, onze interne leerlijnen en ontwikkelpaden en onze trainingen voor opdrachtgevers zijn de praktische uitvoering van deze filosofie.

Gebruik maken van onze diensten?

Laat ons meedenken in jouw vraagstuk. Neem contact met ons op, we bellen altijd terug.

Wil je aan de slag als klantenservice medewerker?

We kunnen niet wachten je te ontmoeten!